Odwiedziny

sobota, 13 października 2012

Bohaterowie

Witam:)
Może ktoś mnie kojarzy z bloga another-world-with-you.blogspot.com jak nie to zapraszam do poczytania mojej pierwszej historii, która dalej się ciągnie.

Postanowiłam rozpocząć nowe opowiadanie, z inną historią, bohaterami.
Mam nadzieję, że wam się spodoba. :)

BOHATEROWIE 


Patrycja Romeo 16 lat
`Może i nie jestem idealna i nigdy nie będę, ale mam przy sobie coś co trzyma mnie przy i tak marnym życiu: taniec i fotografia..
Mówią na mnie JULIA..no bo mam na nazwisko ROMEO...
Ale mi daleko do Julii z utworu Szekspira..`








Niall Horan 17 lat
` "Chłopiec z gitarą byłby dla mnie parą..." Mogłyby już te dziewczyny przestać w kółko to śpiewać. I co z tego, że umiem i kocham grac na tym instrumencie, jak one kochają mnie tylko za to, że jestem `popularny`. Ale nie znają mnie tak naprawdę.. A mogłyby chociaż spróbować..Jestem fajny prawda?..`










Harry Styles 16 lat
` "- Masz śliczne włosy, oczy i figurę..Cała jesteś piękna. :)
  - Oh Harry zamknij się wreszcie! NIE BĘDĘ Z TOBĄ CHODZIŁA!!
  - Jeszcze wrócisz do mnie..:D"
Mam świetne włosy, uśmiech i te cuuudne dołeczki ..Nie to, żebym sam tak mówił. To tylko jeden ze zdań powtarzanych przez dziewczyny i wykorzystuję to :d
Może i jestem nazywany kobieciarzem, ale mnie to nie przeszkadza. Chyba nie jest w tym nic dziwnego, że podobają mi się kobiety, czyż nie? ` 










Louis Tomlinson i Eleanor Calder 17 lat
` "- Wiem, ze jest ci ciężko, ale będę z tobą na zawsze, rozumiesz? Teraz i nawet gdy będziesz tym swoim piosenkarzem haha :P
    - Dziękuję ci kochanie. Alee co to za śmiech? Nigdy nie powiedziałem, że będę piosenkarzem..no chyba, że tylko dla ciebie :*"` 









Jessica Rose 16 lat
`Róża, róża, róża...cieszę się, że mam tak piękne nazwisko, ale jakby jeszcze odzwierciedlało moje wnętrze. Jedynie pasuje do moich włosów. Mimo mojego odważnego koloru włosów i makijażu nie ma we mnie nic nadzwyczajnego..Może zapiszę się na jakiś taniec brazylijski?`













Zayn Malik 17 lat
` " - Zayn Malik Madam..:)
     - Och jak zwykle czarujący..."
Może i czarujący, ale zwariowany i nie obliczalny. Ale grzeczny, żeby nie było.
Mój największy sukces? To że wam takich 4 krejzolów wokół siebie. 
WE WILL WIN EVERYTHING WE WANT ! `












Liam Payne 17 lat
` " - Mamusiu, ale ja nie wyjdę na scenę i nie zaśpiewam! Ja się boję.."
Liam mając 7 lat tak by powiedział......
Niestety mu to pozostało..
Ale za to mam wspaniałych przyjaciół, z którymi spełniam swoje marzenia..KOSZYKÓWKA :D...ale czy to moje marzenie? `















Maja Zawadzka 16 lat
 ` Czy jestem nieśmiała? - tak
    Czy mam przyjaciół? - nie
    Czy mam w sobie coś wartościowego? - z pewnością tak, ale czy ktoś spojrzałby na taką szarą myszkę? Chcę mieć chociaż przyjaciółkę..`









Kordian Romeo 7 lat
` " - To znaczy, że zostałem sam? 
     - Nie słońce, masz mnie, tatę i.....mamę.."
Niby tak, ale co teraz? Boję się...."















To są wszyscy najważniejsi bohaterowie, którzy pojawią się w opowiadaniu. Jednak kolejność postaci nie świadczy zawsze o jego `ważności` w historii. Nie każdy z nich będzie miał wiele epizodów. 

P.S. Dane co do wieku są zmyślone na potrzeby opowiadania :)

1 komentarz:

  1. Przyznam, że bohaterowie są ciekawie;d jestem ciekawa prologu badz pierwszego rozdziału xD

    OdpowiedzUsuń