Odwiedziny

niedziela, 14 października 2012

Prolog


Prolog

  • Dnia 9 lipca 2010 roku odeszła od nas Marianna Romeo. W wyniku cierpienia z powodowanego 2 – letnią chorobą udała się w krainę wiecznego szczęścia. Miejmy nadzieję, że teraz odpocznie i będzie trzymała w swojej opiece męża, dzieci i całą rodzinę, którą pozostawiła w świecie żywych.


Kolejne charakterystyczne dźwięki odbijającej się ziemi o trumnę. Nie były to jedyne odgłosy, które słyszałam. Ciągły szloch i płacz zgromadzonych ludzi zgromadzonych dookoła księdza, doprowadzały mnie do obłędu. Stawały się echem w mojej głowie, nie do wytrzymania. Chwila, podczas której mężczyzna odmawiał modlitwę nad trumną w głębokim dole, dłużyła mi się okropnie. Dziura niestety powoli przestawała być już dziurą. Teraz w tamtym miejscu była jedynie wielka kupa czarnej, ciężkiej ziemi. Wszystko się skończyło. Życie się skończyło. 

2 komentarze:

  1. OMG!!! Jakie to ciekawe... :) Ej, no serio!! ;D Pisz dalej!!! Czekam na 1 rozdział :) agata_971012 xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% xD jestem bardzo ciekawa jak bedzie wyglądał pierwszy rozdział;p

      www.grito-fuerte.blogspot.com

      Usuń